Uczniowie VIIa stworzyli chatbota w oparciu o sztuczną inteligencję
Uczniowie klasy VII a postanowili przenieść swoją nauczycielkę historii, panią Alicję Lisiecką ze świata rzeczywistego do wirtualnego. Podczas lekcji programowania ze elementami sztucznej inteligencji stworzyli chatbota, który jest ekspertem z zakresu wiedzy o Bitwie pod Grunwaldem.
Tworząc chatbota wykorzystali uczenie maszynowe i algorytm sztucznej inteligencji. Korzystali też z wiedzy firmy IBM, która zapewnia środowisko do szkolenia modeli uczenia się maszyn w zakresie rozpoznawania między innymi tekstu. Aby chatbot był bardziej atrakcyjny uczniowie skorzystali również z materiału multimedialnego w postaci dźwięku i obrazu przygotowanego przez swoją nauczycielkę historii.
Warto dodać, że stworzony projekt, to efekt innowacyjnych zajęć z zakresu sztucznej inteligencji prowadzonych przez pana Łukasza Cybulskiego, które od bieżącego roku szkolnego już na stałe wpisały się w ofertę edukacyjną szkoły.
W projekcie udział wzięli: Kamila Gajewicz, Wiktoria Słomka, Amelia Konieczna, Zuzanna Grabarczyk, Maria Klembowska. Wiktor Buchmiller, Gabriela Domańska. Opiekę merytoryczną nad uczniami sprawowali: Alicja Lisiecka i Łukasz Cybulski.
- Młodzi odkrywcy robotyki wezmą udział w Ogólnopolskim Turnieju Robotów Rumble Robots
- Wręczenie nagród w konkursie: Kampmann-Zentrale, Aufgabe in Minecraft
- Kolorowe pisanki i wesołe króliczki, czyli wspomnienia z klasowych śniadań wielkanocnych
- Bajkowy Dzień Otwarty
- Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025
- Spotkanie informacyjne
- Znakomity start naszych sportowców w Halowych Mistrzostwach Powiatu w Lekkiej Atletyce
- Kolędowanie z Jedynką
- Jasełka Bożonarodzeniowe
- Zmieniamy swoje pomysły w coś rzeczywistego i kreatywnego
Młodzi odkrywcy robotyki wezmą udział w Ogólnopolskim Turnieju Robotów Rumble Robots
Młodzi odkrywcy robotyki z naszej szkoły pod opieką nauczyciela programowania i robotyki Łukasza Cybulskiego od kilku tygodni konstruują i programują roboty, z którymi wezmą udział w trzeciej edycji prestiżowego...
Wręczenie nagród w konkursie: Kampmann-Zentrale, Aufgabe in Minecraft
Znakomitą okazją do kolejnej wizyty u naszych przyjaciół z firmy Kampmann Polska Sp. z o.o. było wręczenie dyplomów i nagród w konkursie "Kampmann-Zentrale, Aufgabe in Minecraft”, który polegał na zaprojektowaniu w...
Kolorowe pisanki i wesołe króliczki, czyli wspomnienia z klasowych śniadań wielkanocnych
W naszej szkole wszystko zaczęło się od ekscytującego poranka, gdzie uczniowie z niecierpliwością czekali na klasowe śniadanie wielkanocne. Korytarze pełne były śmiechu i radości, a w powietrzu unosił się zapach świątecznych...