
Maraton Programowania
Około 4 godzin, to czas w którym większość zawodników kończy bieg na dystansie 42 km 195 m. Uczniowie naszej szkoły również wzięli udział w maratonie. Ich zadanie było jednak nietypowe, ponieważ był to maraton programowania. Wydarzenie było organizowane w ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania. Jego celem jest popularyzacja i promocja nauki programowania wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.
Uczniowie podczas ponad 4 godzin maratonu tworzyli Pac-Mana, jedną z kultowych gier zręcznościowych. Młodzi programiści oprócz znajomości graficznego środowiska mBlock musieli wykazać się kreatywnością, logicznym myśleniem i umiejętnością planowania. Na uczniów posługujących się tekstowym językiem programowania C++ czekało nieco inne zadanie. Oni tworzyli grę Snake, która zyskała popularność na przełomie XX i XXI wieku dzięki wersjom dla telefonów komórkowych firmy Nokia. Projekty uczniów powstałe podczas maratonu, to w pełni funkcjonalne mini gry. Warto dodać, że najmłodszy uczestnik tego wydarzenia miał 8 lat, najstarszy 16.
Maraton Programowania w Jedynce zorganizowali: Łukasz Cybulski i Renata Wasiak. Oficjalnym partnerem wydarzenia była firma Kampmann, która jest uznaną marką w zakresie systemów grzewczych, chłodzących i wentylacyjnych, stawiającą również na nowoczesne technologie.










- Młodzi odkrywcy robotyki na podium Ogólnopolskiego Turnieju Robotów Rumble Robots
- Rekrutacja do grupy przedszkolnej (zerówki)
- Jakub Przepióra laureatem Wojewódzkiego Konkursu Przedmiotowego z Matematyki
- Jan Konieczny zdobył tytuł laureata w Wojewódzkim Konkursie z Języka Angielskiego
- Sukces óśmoklasistów w Wojewódzkim Konkursie Przedmiotowym z Języka Polskiego
- Minecraftowy Dzień Otwarty
- Rekrutacja 2025/2026
- Grinch poznaje magię Świąt
- Kreatywność, radość i świąteczna magia!
- 1. Mityng Skoku Wzwyż im. Mirosława Andrysiaka
Młodzi odkrywcy robotyki na podium Ogólnopolskiego Turnieju Robotów Rumble Robots
Nasi uczniowie kolejny raz udowodnili, że robotyka to ich prawdziwa pasja! Koło "Młodych Odkrywców Robotyki" zdobyło 2. i 3. miejsce w stawce 21 drużyn w prestiżowej konkurencji Bear Rescue podczas Ogólnopolskiego Turnieju Robotów...
Szanowni Rodzice! Poniżej udsotępniamy formularz zgłoszenia dziecka do świetlicy szkolnej. Dokument można złożyć do końca kwietnia drogą mailową (skan) na adres: sekretariat@sp1leczyca.pl lub osobiście przynieść do...