Rekrutacja 2015/2016

Rodzice lub opiekun prawny uczniów zamieszkałych w obwodzie szkoły (teren miasta Łęczyca) składają Zgłoszenie dziecka do I klasy Gimnazjum im. Jana Pawła II w Łęczycy.

Pobierz formularz zgłoszenia

Rodzice lub opiekun prawny uczniów zamieszkałych poza obwodem szkoły (poza terenem miasta Łęczyca) składają Wniosek o przyjęcie dziecka do Gimnazjum im. Jana Pawła II w Łęczycy

Pobierz formularz wniosku

Zgłoszenie lub wniosek można pobrać ze strony internetowej lub z sekretariatu szkoły.

Do zgłoszenia lub wniosku należy dołączyć jedną fotografię legitymacyjną.

Wypełnione zgłoszenie lub wniosek należy złożyć w terminie do 31 marca br. do godz. 1300 w sekretariacie gimnazjum.

Po otrzymaniu świadectwa ukończenia Szkoły Podstawowej i zaświadczenia z Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej o wyniku egzaminu należy dostarczyć je do sekretariatu gimnazjum.

Planowani wychowawcy klas pierwszych:

mgr inż. Beata Kamińska
mgr Alicja Lisiecka
mgr inż. Dorota Graczyk-Baranowska
mgr Mariola Południkiewicz
mgr Karolina Mikołajewska

Regulamin rekrutacji do Gimnazjum im. Jana Pawła II w Łęczycy:

Pobierz treść regulaminu

Regulamin naboru uczniów do oddziału sportowego w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Łęczycy:

Pobierz treść regulaminu

Kliknij, aby powiększyć fotkę.

Zarządzenie Nr 4/2015
Dyrektora Gimnazjum im. Jana Pawła II w Łęczycy
z dnia 23 lutego 2015 roku

w sprawie terminów składania dokumentów
do Gimnazjum im. Jana Pawła II w Łęczycy na rok szkolny 2015/2016
oraz określenia liczby miejsc w klasach pierwszych w roku szkolnym 2015/2016

Na podstawie art. 9. ust. Ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2014 r. poz.7) oraz Zarządzenia nr 74/2014 Łódzkiego Kuratora Oświaty z dnia 21 października 2014 roku,


Zarządza się, co następuje:

§ 1.

Ustala się następujące terminy rekrutacji do Gimnazjum im. Jana Pawła II na rok szkolny 2015/2016:

Od 2 marca do 31 marca 2015 roku – składanie niezbędnych dokumentów do gimnazjum,

Od 8 kwietnia do 17 kwietnia 2015 roku – analizy złożonych wniosków oraz zgłoszeń przez komisję rekrutacyjną,

30 kwietnia 2015 roku o godzinie 1500 – wywieszenie list kandydatów zakwalifikowanych oraz niezakwalifikowanych,

Od 26 czerwca do 2 lipca 2015 roku do godziny 1500 – dostarczenie przez rodziców dokumentów wskazanych przez gimnazjum,

3 lipca 2015 roku do godziny 1500 – wywieszenie list przyjętych i nieprzyjętych do gimnazjum.

§ 2.

Ustala się ilość wolnych miejsc dla uczniów nowoprzyjętych w klasach pierwszych w roku szkolnym 2015/2016 – 125.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu.